Szopienice ulica Chemiczna

Codziennie dwukrotnie przejeżdżam obok tej ulicy tramwajem, rano jest jeszcze senna i czasem ktoś wyprowadza psa. A po południu siedzę zwykle po stronie Uthemana. Wczoraj kilka przystanków dalej w stronę Katowic gdy tramwaj stanął na przystanku dwóch łebuni zerwało kobiecie złoty łańcuszek z szyji i natychmiast ulotnili się w pobliskie plenery, byłem jednak zajęty czytaniem znacznie lepszego kryminału więc sytuacja jakoś przepłynęła mi obojętnie. Zdjęcie z października 2010 z wczesnego plenerku po pobliskich stawach i okolicy.

Komentarze

  1. jak ja Ci zazdroszczę, że jeździsz do pracy tramwajem...

    OdpowiedzUsuń
  2. tereny odwiedzam też co jakiś czas, zresztą moja ulubiona przemysłowa dzielnica, Utyman :)

    @Fifek - też do pracy baną dziaram codziennie ale w zupełnie innym kierunku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To wynika z prostej kalkulacji: bilet miesięczny sieciowy = 112zł (po podwyżce będzie chyba 128zł)
    A na paliwo przy codziennych dojazdach do pracy wydałbym obecnie ok. 500zł
    Przy okazji jeszcze można poczytać książkę czy gazetę. Do tego dochodzi skrupulatne planowanie i układ dnia co ja po prostu uwielbiam:)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. osz kurde, toś zorganizowany! ja też uwielbiam sobie planować, choć gorzej z realizacją; co do dziarania komunikacją miejską - ja muszę być na czas nie tyle w pracy, co po pracy, żeby synka z przedszkola odebrać, zatem nie mogę liczyć na komunikację; choć dziś byłem zmuszony wyjątkowo dziarać komunikacją i było pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  5. intryguje mnie ten błękit nieba - rozumiem, ze robiłeś to analogiem, więc skąd taki intensywny błękit? podkręcany, czy filtrowałeś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cyfrą robiłem:) Technicznie zawsze pomiar światła na "światła", niebo podciągnałem przy obróbce.

    OdpowiedzUsuń
  7. a widzisz, cyfrą! zmyliły mnie nieco te niebieskawo-fioletowawe czernie (że niby takie analogowe ;o)); a czarnobiele, te Twoje najpopularniejsze, też cyfrą? a jaką?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty