1899*





a właściwie 1926, bo przenikają się dwie epoki - współczesna pustka i tętniące życiem wnętrza w międzywojniu.





Po raz pierwszy odwiedziłem wnętrza tego opuszczonego hotelu. Wrażenie tych przestrzeni bardzo "kompaktowe", prostota projektowania (na znaczku pocztowym**) naprawdę niezwykła, aż trudno mi to opisać! Wnętrza zawierają wszystko, co potrzebne i nie ma żadnego skomplikowania - nawet kształt na rzucie w szpic wskazuje zawsze na drogę komunikacji (i ewakuacji), nie sposób tam się zgubić - prostota i intuicyjność jak w sprzętach apple'a :P 



* Chciałem już kilka miesięcy temu napisać o tym serialu, ale nie potrafiłem uzupełnić wpisu o odpowiednią ilustrację zdjęciową - teraz ją mam, ale odeszła mi ochota pisania o tym serialu:) Ale jest świetny, szczerze polecam miłośnikom DARK i tego typu fabuły!

** - tak w biurze nazywamy umiejętne zaprojektowanie obiektu na bardzo małej przestrzeni (działce)

Komentarze

Popularne posty