W końcu 2 :-(

Nie jest to żart, primaaprilisowy, bo dzisiaj jest 2.04

Właściwie powinienem napisać w tytule: Kolejny raz.
Tak, dziś jest ten dzień, w którym postanowiłem po raz drugi dać szansę Tumblr-owi.
Dlatego ten właściwy dzisiejszy wpis, tam właśnie prezentuję:

http://nonamesystems.tumblr.com

Skąd taka decyzja?
Wczorajszy dzień w całości poświęciłem na zbudowanie nowej strony z użyciem modułu Adobe Portfolio, który mam dostępny w planie CC. Aplikacja otwiera się od razu w przeglądarce, coś jak WordPress. Bardzo lubię poznawać nowy soft, pod warunkiem, że jest mi on od razu potrzebny. Wykonanie własnego portfolio okazało się całkiem proste, a appka całkiem intuicyjna. W ogóle oprogramowanie Adobe, to naprawdę wspaniała "rodzina", to mi przypomina środowisko Apple'owskie, gdzie wszystko jest przemyślane i tworzy ze sobą jeden ekosystem! W ten sposób stworzyłem sobie fajne, lajtowe portfolio, które będzie dobrze skrojone na komputer, tablet czy phona - tzw. strona responsywna. Gdy w nagłówku definiowałem ikonki linków dla Instagrama i Flickra, zauważyłem, że jest też Tumblr, ale nie ma Bloggera!
Tak się z tym przespałem i postanowiłem również w kwestii bloga, po całości rzucić stare nawyki, postawić na prostotę bez fajerwerków i przyzwyczajeń do dotychczasowych widgetów, linków, okienek itp. Niech będzie bezpośrednio: ot zdjęcie + ewentualny tekst z potrzeby chwili, w dowolnej chwili, bo jest też appka dedykowana na smartfona.
Tyle tytułem wyjaśnienia. Od dziś widzimy się na Tumblr'rze :)

Komentarze

Popularne posty