Huta Baildon lata 70te

Na sekwencji zdjęć zabudowania Huty Baildon fotografowane od ulicy Chorzowskiej, początek sekwencji przy wiadukcie ulicy Sokolskiej i dalej w stronę Chorzowa. Panorama w dwóch miejscach nie ma ciagłości, tylko tyle odbitek było. Niestety nie mam pewności kiedy dokładnie zostały wykonane te zdjęcia, najprościej ustalić to po roku budowy trzech charakterystycznych (stojących do dziś) biurowców huty, bo widać że były jeszcze w fazie budowy, być może ktoś ze starszych mieszkańców podpowie na forum, gdzie zalinkuję tą galerię. Odbitki zostały znalezione podczas rozbiórki jednego z budynków na terenie huty w 2008 roku w raz z dziesiątkami innych przedstawiających wiele partyjnych uroczystości oraz propagandę sukcesu.









------------ brak ciągłości --------------



------------ brak ciągłości --------------









Komentarze

  1. hmm, ciekawym, kto tę serię zrobił? próbowałem ją posklejać w jeden ciąg, ale coś nie wychodzi; swoją droga ciekawy dokument

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wychodzi tak idealnie, w każdym razie to trzy różne miejsca. Ale jak się dowiedziałem pierwsza sekwencja to zabudowania należące podobno jeszcze do przedwojennej huty Marta, bo w sumie Beldona zawsze zaczynała się od dzisiejszej ulicy Żelaznej.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. jam trochę "niekatowicki", więc nie kojarzę dokładnie Katowic poza Rondem/Spodkiem, Chorzowską, SCC i Mariacką; jakkolwiek mam w planie poznanie cołkiego Górnego Śląska (choć mieszkam tu już przecież 35 lat, ale dopiero od 3-4 lat wciągnął mnie fotograficznie)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty