Święta 21

  No to Wesołych Świąt wypada życzyć! :)

Czy dziś cuda się zdarzają? Bo rano mój roboczy laptop wyłączył się na amen, a próby wszelkich twardych resetów spełzły na niczym, więc zacząłem logowanie do strony producenta do zgłoszenia gwarancyjnego, sięgnąłem po pudełko chcąc szykować się do pakowania... I nagle po ~poł godzinie takiego umarcia myk myk i widzę logo z ładującym się systemem. Powstał z martwych, albo nie, to nie te Święta, czyli narodził się na nowo można powiedzieć i śmiga bez zająknięcia!

Po za tym żadnych więcej zonków, to był udany dzień i kolejne pozytywnie zakończone rozkminy z Arnoldem, nie nie z tym - "Świąteczna Gorączka" dopiero jutro leci :)

Muzyka też odpowiednia mi towarzyszyła, bo w okresie świąt zawsze mam smaka na Fish'a ;)

No to pa, idę na Kevina! 

Komentarze

Popularne posty