7.01.2011 TAK / NIE

TAK: Wczoraj znowu oglądnąłem Kogel Mogel 1i2, Bruneta, Misia i wyrywkowy odcinek A4 - wskoczył nowy kanał TVP Seriale "i to będziemy oglądać, a nie mecz". Znalazłem w albumie dziadka dwie stare widokówki Janowa, muszę sfotografować kamienice które na nich widnieją. Zrobiłem dwa zdjęcia do cyklu. Dziś mała imprezka u siostry, będzie o czym pogadać. Prace nad stroną dobiegają końca, zrobię też slajdszoł, podkład muzyczny też wytypowany.





 
NIE: Bez sensu ten wczorajszy dzień wolny, rozwaliło mi to cały układ tygodnia. Nie wyspałem się dziś, mały płakał całą noc. Po co robi się ciepło? Jak jest zima to MUSI być zimno. Jak robić zaplanowane zdjęcia skoro wszystko się topi? Trzy projekty ciągną się w pracy bez końca, będę dziś robil na pół gwizdka...

Komentarze

Popularne posty