i przysypało...

Fajnie, bo za oknem znowu zima, a Ja od dwóch dni posiadam album "Kraina Węgla i Stali" Krzysztofa Wiśniewskiego, kupiłem w Bytomiu przy okazji swojego wernisażu wydając połowę kwoty przeznaczonej w tym miesiącu na drugie tankowanie... Album warto posiadać w kolekcji choć brakuje wielu zdjęć kluczowych miejsc sprzed wyburzenia. Szkoda, że autor jednak nie zdecydował się na współpracę z trzema wymienionymi w konsultacji Panami tworząc w efekcie albumowe dzieło wspólne. Doskonale wiem, że Oni posiadają w swoich przepastnych zbiorach własne zdjęcia pokazanych tu kopalń gdy jeszcze istniały w całości - za czasów prosperity rzec można też. Zaś całkowite pominięcie Szopienickiej Huty MN uważam za cios poniżej pasa! Ostatecznie jednak półka ugnie mi się jeszcze mocniej po dołożenio nowego wydawnictwa.

Komentarze

  1. Zgadzam się - wydawnictwo warto posiadać jak i również zgadzam się z oburzeniem że brak szopienickiej huty (mojej ulubionej, jak zresztą już wspominałem nie raz i nie dwa)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty