nie zrobiłem tego zdjęcia cz.4

To była gdzieś połowa lat 80tych, w Szopienicach - jadąc Lwowską od strony kościoła w górę, gdy zaczynają się wiadukty kolejowe. Na torze, który przebiegał na pierwszym przęśle wiaduktu stało z kilkanaście kompletnych parowozów - jeden za drugim, łącznie z tendrami. Widać było, że to złomy i oczekują tam na swoją ostatnią drogę - na żyletki. Ale stały tam jak mi się wydaje ładnych kilka lat. Ten niesamowity "łańcuszek" ciągnął się na tym torze sporo, bo pamiętam, że widać je było jeszcze wcześniej - jadąc Bednorza w okolicy skrzyżowania z Wałową. Jestem pewien, że nie wymyśliłem sobie tego, znam osobę, która posiada tą sytuację na zdjęciu. Wstyd, że od dwóch lat nie możemy znaleźć chwili na spotkanie, ale co się odwlecze... Obiecuję uzupełnić informacje od kiedy do kiedy tam stały te lokomotywy i jaki był ich dalszy los. Widok był naprawdę niezwykły! Nie zrobiłem tego zdjęcia, ale chociaż ktoś inny zrobił! BTW mieszkańcy ulicy Wałowej musieli mieć niesamowity widok na tą sytuację, do tego wieża wodna w tle - ja już to widzę, wiem jak bym to sfotografował... :)

Komentarze

  1. gdzieś na dysku mam jedno zdjęcie z tymi parowozami, ciekawe czy jest to to samo, o którym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty