* nowy Blogger - podejście drugie

 Co z tego wyjdzie, to zobaczę dopiero po kliknięciu w > Opublikuj ?

Poprzednio był zonk: http://gorniczy.blogspot.com/2020/05/testowy-2-do-usuniecia_8.html
zdjęcia publikowały się zmniejszone i z takim upośledzeniem pozostawały także po kliknięciu w podgląd - rzecz nie do pomyslenia w starej wersji bloggera: https://gorniczy.blogspot.com/2020/05/testowy-do-usuniecia.html

Aktualnie nowa wersja Bloggera wciska się na siłę i straszy, że starsza będzie funkcjonowała jedynie do końca września. Cóż - lepsze wrogiem dobrego, to stara sprawdzona życiowa reguła. Bank w którym mam konto, też mi na siłę wciska nowy interfejs, a ja i tak przełączam się do starego. 

Czyżby od rezultatu wyświetlania zdjęć w nowej wersji - zależało moje być albo nie być dalej na blogu? 
Najpierw to sprawdzę, potem się z tym prześpię i wystosuję komentarz :)
Uwaga wstawiam zdjęcia!




Standardowo - ustawiam rozmiary w publikacji: 

oryginalny - dla pionowego
bardzo duży - dla poziomu i kwadratu

A co gdyby poziom i kwadrat też miały rozmiar wstawiania = oryginalny?



Edit:

Naprawili, jest OK!

Komentarze

  1. O, to ja mam pytanie, bo widzę, że sobie radzisz - w jaki sposób masz akapity? U mnie jakby enter nie działał, wszystko jednym ciągiem :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty