ŚWIATEŁ BRAK c.d.

  Nie tak dawno o tym wspominałem, czyli takie "wozy Drzymały", jakich sporo widywałem w latach 80tych przy wszelakich budowach - głównie blokowisk, albo robót drogowych itp. 

I ciach, objawił się! Tak jak kiedyś "Pies trolejbusowy", o którym myślałem, że nie mam co wspominać. Prawdziwy, z takim właśnie napisem, choć składnia bardziej poprawna, a dawniej widywałem jednak opis jak w tytule, no i musowo ze spuszczonym powietrzem z kół. 

To naprawdę rzadkość spotkać takie melaminy na budowach w czasach, gdy systemy kontenerów oferują praktycznie każdą możliwą aranżację - od przewoźnych biur, gotowych kotłowni, po kompleksowe umywalnie z prysznicami w dowolnym ustawieniu - tworząc całe miasteczka (także kilkukondygnacyjne) dla inżynierów i budowlańców!

Komentarze

Popularne posty