Do U feel it ?

Poniższe zdjęcie w sumie powinienem powiesić przed pierwszym meczem naszej reprezentacji. Zdjęcie, które powieszę przed ostatnim meczem naszych fazy grupowej też już mam i to ostatnie - gdyby się nie udało także mam odpowiednie...
A co myślę? Moje zdanie jest raczej popierane przez trzeźwo myślących i oceniających sytuację. Na piłce się nie znam i żaden ze mnie kibic, ale widzę to gołym okiem, że ta reprezentacja jest jedynie taka nadmuchaną medialnie bańką. Bo co to się nie będzie działo, bo wszyscy jesteśmy jedną drużyną, bo "nasza Biedronka", Adamiakowie do boju etc. Owszem podoba mi się ta aura i sam jej ulegam (kupiłem oficjalny bidon E2012 do roweru) bo coś pozytywnego się wreszcie dzieje, chwila oddechu od brzozy smoleńskiej i tych wszystkich oszołomów i ogólnie jesteśmy jacyś nakręceni pozytywnie. A co do dzisiejszego meczu i kolejnego (kolejnych?) to jednak pozostanę przy jasnym umyśle i zakończę to cytatem z Barei: "rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, ale na cud trzeba jeszcze poczekać"
Pozdrowienia :)
P.S. Jakoś kompletnie nie bierze mnie ten widok z Wedla, którym szczyci się TVP. Widzę tam jedynie jakieś ponure mokradła + stadion na horyzoncie.


Komentarze

Popularne posty