tryptyk ziemski

Dziś zobaczyłem na liczniku bloggera 100.491 wejść - dużo to, czy mało hmm, jak się komuś podoba to proszę zaglądać i tyle:) Wczoraj wykonałem ostatnie zamierzone zdjęcie zamykające mi realizowany cykl i dziś wyjeżdżam sobie na kilka dni... bez aparatu! Chwila przerwy, lekko do noszenia i tylko komórka z Instagramem (i zasilaczem) musi styknąć, bo po powrocie mam kilka zaległych oraz całkiem nowych rzeczy do realizacji! Także dziś z tych wszystkich okazji zamieszczam coś innego: tryptyk "pod, na, nad ziemią"
Pozdrawiam zaglądających :)

Komentarze

  1. Jak na mnie, to dużo (sam mam ledwo 50 tys. i 58 obserwatorów), ale jak na Ciebie, to trochę chyba mało. Wojtek ma 250 tys. i 193 obserwatorów, Maciek odpowiednio 51 tys i 70. Zależy też, ilu Ciebie obserwuje?

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee nie dbam o to, to nie szoł w TVNie, nie ma potrzeby wysyłania smssów ani żadnych lajków ;) Kto chce ogląda, kto chce komentuje... a autor kiedy i co chce - bloguje:) tyle i aż tyle. Pozdro

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty