Nik @ TdP



Wczoraj był dzień, gdy lubią Nas w TVP i w Kraju i w ogóle jest fajnie! Mogłem w ogóle nie robić zdjęć, tylko zachwycać się pędzącym peletonem, oraz pięknymi... rowerami. W rezultacie kilka zrobiłem - skupiając się tylko na tym i niewiele z tego wyścigu wrażeń doświadczyłem. Nagrana z tv transmisja to już nie to samo, ale lubię słuchać redaktora Huzarskiego, sympatyczny człowiek, mający talent do medialnych sprawozdań (jego relacje z TdF, gdy jeszcze jeździł) i fotograficzne wyczucie też. Kiedyś z nim nawet w gliwickiej ustawce jechałem :)
Dziś też fajny etap, znam te trasy przez aglomerację, szczególnie fajna końcówka - przez Bojków do Zabrza, już pisałem w ubiegłym roku, że ulica Rolników zyskała dzięki wyścigowi nową nawierzchnię! Tzn. mam nadzieję, że tamtędy pojadą, bo z mikroskopijnej mapki się to nie czyta.


 




Komentarze

Popularne posty