zmiany zmiany?


 Od dnia dzisiejszego zmieniam nazwę bloga! Mam nadzieję, że to wymusi publikowanie większej ilości zdjęć (codziennych?) i bez zbędnych komentarzy. Znając siebie będzie jak dotąd, ale przecież od tego jest blog, to taki niezobowiązujący pamiętnik w którym - jeśli już coś piszę, to staram się zachować poprawność i wyrażać się grzecznie :) Nazwę wymyśliłem już dawno, nawet założyłem dla niej odrębnego bloga: Śląska stykówka (silesiadaybyday.blogspot.com), jednak mechanizmy publikacji w bloggerze nie nadają się do formy, w jakiej chciałem to wtedy udostępniać, no ale nazwa blogowej domeny niech sobie jest zaklepana!

Zobaczymy więc jako to będzie, na pewno nie mam zamiaru przechodzić na Tumblra, choć tamten blog wisiał będzie nadal.

Aha, niebawem pojawi się także odświeżone portfolio ze stosowną domeną, na Insta już można zerknąć jaka będzie :) Może dojdzie więcej archiwalnych materiałów, już kiedyś miałem taki podrozdział, ale nie podobała mi się taka forma, więc został anulowany. Jakoś trzeba te archiwa pokazywać, myślę nad tym!

Tyle informacji przy piątuniu, fajnie że leje uwielbiam te mokre kontrasty otaczającej rzeczywistości. No to Pa! 

Komentarze

Popularne posty