wschód / zachód

czyli 2 500 wpis na tym blogu!

Sumarycznie wpisów jest więcej, bo należałoby wliczyć wpisy z alternatywnego another No-Name Systems (tumblr.com), - których jest 316. Tam już nie zaglądnę, ale niczego nie mam zamiaru zdejmować, chyba, że tumblr zdejmie automatycznie. Czyli ogółem mamy 2 816 wpisów. 

Owszem miałem zamiar zakończyć bloga z nastaniem 2500 wpisu, tak się póki co nie stanie, na razie trwać to będzie w swojej formie, bo nawet nie mam chwili na zastanowienie, czy coś można by zmienić, poprawić itd. Ale jeśli ktoś zagląda tu w odległą przeszłość, to zauważy, że zdjęcia od początku założenia - do września 2009 nie wyświetlają się. Usunąłem je, zachowując jedynie w archiwum. Podobnie planuję zrobić na Instagramie - usunąć wszystkie wpisy, które odbiegają od stosowanej od dłuższego czasu jednorodnej techniki publikacji: czyli kadrów poziomych i pionowych w białych ramkach o proporcjach instagramowego kwadratu 1080x1080px, żeby uniknąć degradacji jakości.

I to tyle na tą okoliczność, jutro ruszam w teren zrobić trzecią cześć "tor-tur" ;) 

Wypadałoby też zrobić wpis o podsumowaniu ubiegłego roku. No, wypadałoby!

„Pewność siebie to nie „polubią mnie”. Pewność siebie to „nic mi nie będzie, jeśli tego nie zrobią”

dobry cytat na dziś znalazłem w kalendarzu! :)



Komentarze

Popularne posty