koniunktura

Jaka jest? W dobie strajków i zastraszania przez związkowych "baronów"

Komentarze

  1. uffffff, cieszę się, że w końcu znalazłem Pana bloga; sam jestem fanem Śląska, szczególnie tej jego "ukrytej części", jego "podszewki", czyli starych podwórek, które namiętnie fotografuję, ale również starej śląskiej architektury, starych kamienic i familoków; podziwiam Pana prace od dawna; można jakoś zaobserwować Pana bloga? bo linka do niego dodam od razu do swojego; pozdrawiam! Rafał Bigda

    OdpowiedzUsuń
  2. W internecie nie piszemy sobie per Pan:) A ja już od dawna mam Twojego bloga o Zabrzu w ulubionych! Świetna robota. Dalej tak trzymać. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, jestem starym interneciarzem, a jeszcze "Panuję" i to niemal rówieśnikowi :O)
    ale wybacz, to przez bardzo duży szacunek, bo naprawdę doceniam to, co robisz, i to podejscie jest mi bardzo bliskie

    mój blog w Twoich ulubionych? żartujesz! nie umiem wszakże ich tu nigdzie znaleźć, ale doceniam

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty