naprawa dachu

Dziwne, bo zwykle taka swojska ekipa wygląda tak, że jeden Stachu coś niby robi, a reszta komentuje stojąc czy siedząc nieopodal, a na tym dachu w to sobotnie przedpołudnie robota wręcz kipiała, że chłopaki z trudem się wymijali! Wstąpiłem w niesamowicie malowniczą dzielnicę, gdzie na kilku podwórkach kręcono "Zgorszenie publiczne" (kto nie widział niech żałuje i czym prędzej nadrabia!) Tych robotników widziałem już wcześniej, bo obok przejechałem rowerem w poszukiwaniu rzeczonego podwórza, ale dopiero z tego dalekiego zakamaru widok był znacznie bardziej karykaturalny!

Komentarze

  1. Ja niedaleko od tego miejsca pracuję, jakieś 2,5 km. Szkoda, ze nie napisałeś, że to ul. Sobieskiego w Rudzie Śl. (prawie Zabrze). A film widziałem, stąd to wiem :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie napisałem, bo nie wszystko musi być od razu takie oczywiste. Tamtędy jedzie autobus linii 39, to jedna z najbardziej malowniczych linii w aglomeracji, polecam tę przydługą trasę z Bobrka do Kochłowic! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz, muszę zatem spróbować - wieki nie jechałem busem...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty