jesiennie

i ruszyło mnie dziś na rower, dawno nie robiłem objazdu, a dziś pogoda no i zamknięcie pewnego etapu pracy zdjęciowej - to trzeba było się rozładować. Po drodze mnóstwo wykopów i modernizacji!
Przy terenie Orła Białego coś się większego buduje, dalej w Bytomiu Rozbarku zamknięta ulica od strony Siemców, w Rudzie Chebziu aż do Lipin wyprute torowiska tramwajowe, na ul. Kokotek zniknął wiadukt do fabryki domów - teraz jest już nasyp.Te dwa duże silosy na terenie tej fabryki też powinni kiedyś strzelić jak lata temu w Sosnowcu. Ze Świonow pojechałem fajnym skrótem do Chorzowa i wyskoczyłem przy Amelungu na ulicy Kingi, jakoś bardzo lubię tę część Chorzowa, potem 3 Maja w górę i na Metalowców, przez hutę / Konstal, przy Elcho i Prezydencie i tylnym skrótem do WPKiW a tam ludzi jak we Wszystkich Świętych (tak mi się skojarzyły te pełne ludzi aleje) i ta nowa Elka też kursuje:) Tydzień zamknięty, jutro od nowa walka w pracy, a potem w rondzie na spotkanie z Filipem Springerem, dalej praca, praca, zdjęcia, praca, praca i niedziela...

Komentarze

Popularne posty