no foto

No właśnie, brakuje na blogspocie takiego "o czym teraz myślisz" czy jak to tam nazwać. Bo gdybym chciał coś tak od siebie tu wyrzucić tylko werbalnie nie mając ochoty na zdjęciową ilustrację to co? Teraz muszę się tłumaczyć czemu nie ma zdjęcia. Nie ma, bo dziś akurat tak uznałem, że wszystko, co mam na stanie nie nadaje się na tą właśnie chwilę - koniec!
Poza tym:
> Chyba już nie będę wieszał psów na komórkach z Androidem, pewna osoba dała mi dziś Lumię 520 do pościągania map i sprawdzenia kilku ustawień. Chryste co za katorga, a jak wysłać zdjęcie mailem to nie znalazłem, nawet skrzynki (ikonki z kopertą?) nie znalazłem. Zakładanie jakichś kont na Microsofcie, potem na Nokia, żeby ściągnąć mapy. Dajcie mi spokój z tym wynalazkiem, pod Androidem to jest sto razy przejrzystsze i intuicyjne! Po prostu wezmę na nową umowę jakiś smartfon np. Sonego albo HTC i już.
> Radio dziś zaczęło nadawać cyfrowy sygnał, ja nie mam tunera DAB+, tylko starego analogowego Pioneera, który większość stacji łapie w lekko szumiącym stereo albo w ogóle mono (ChiliZet) ale wystarczy, na moim zadupiu internet porządny też nie dociera, więc po pracy jestem skazany na dziadowski, limitowany LTE ograniczając się do czytania forów, FB, publikacji na blogu i wysyłania lekkich maili - to też w kwestii (nie)dostępności stacji radiowych online.
> ...straciłem teraz dalszy wątek słuchając audycji WWW w radiu Katowice i chyba dam sobie już spokój z produkcją kolejnych zdań na siłę. Potem obowiązkowo oglądnę kolejny nagrany odcinek XFiles z pierwszej serii.

Komentarze

Popularne posty