bity, przerwania, magistrale itp.

Tak dla odmiany.
Do tych motywów słucham oczywiście albumu Jarre'a bo tak trzeba!. Moje pokolenie ma zakodowane na wieczność te dźwięki JMJ, Tangerine Dream czy Bilińskiego z lat 80tych, czyli czasów Telewizji Edukacyjnej w tym świetnych programów Tomasza Pycia...

Dziś początek ostatniego miesiąca tego roku, odwróciłem stronę kalendarza - jest Święta Barbara, bo trudno o inny motyw w górniczym kalendarzu na ten miesiąc. Dziś dokończę kilka zdjęć, potem oglądnę kolejny odcinek XFiles z 3 sezonu (Kraicek skończy gdzieś w Rosji z czarnym rakiem w oczach o ile dobrze pamiętam), a wieczorem na luzie włączę "Zabij mnie glino", uwielbiam ten film za rozciągnięcie fabuły no i muzykę. A jutro wszystko zacznie się od nowa.

Komentarze

  1. Ha! Pamiętam, jak z TV zgrywało się program na ZX Spectrum. Emitowali świdrujący ucho dźwięk, a po ekranie latały jakieś zygzaki. Potem kasetka do kompa i był program do używania.

    "Z archiwum X" nie cierpiałem i nigdy nie oglądałem. Czy ja w ogóle w życiu śledziłem jakiś serial? No, może na początku lat 90. "Przystanek Alaska".

    OdpowiedzUsuń
  2. to znaczy siedziałeś przed telewizorem zapatrzony jak w "Poltergeist" ? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty