Rozb. z szuflady

Często się zdarza, że współcześnie na kopalniach spotykam ludzi, którzy kiedyś pracowali na tych już nieistniejących. Niedawno oprowadzał mnie człowiek, który wiele lat temu pracował na Rozbarku i tak się zgadaliśmy o jej likwidacji itp. że okazało się iż finalnie był jednym ze spawaczy upalających konstrukcję #Bończyk. Jako, że robiłem tam w latach 2005 - 2006 zdjęcia i ów zdjęcie kosza ze spawaczami też posiadam, to odgrzebałem je dziś i razem z innym podesłałem człowiekowi... Motyw - choć to klasyka z szuflady (i tam jego miejsce) o tyle ciekawy, że widać na nim jeden charakterystyczny fragment wieży szybowej, który już nie znajduje się tam, gdzie zawsze powinien.I o tym tu dziś chciałem napisać:)

Komentarze

  1. To musi być coś okropnego rozbierać, niszczyć miejsce w którym się kiedyś pracowało.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty