podsumowanie 016

Pierwszy wpis noworoczny, to będzie lakoniczne podsumowanie starego roku.
I co my tu mamy, jeśli chodzi o zdjęcia, to chyba LR najlepiej mi posłuży z podglądem folderów w kolejnych miesiącach, sprawdźmy zatem:
  • Z likwidowanych lub przeznaczonych do rozbiórki - był fragment Łagiszy, tyski ZEG, kościół w Bytomiu i reporterska chwila na Kazimierzu-Juliuszu.
  • W marcu i kwietniu realizowałem na kopalniach film o tematyce górniczej.
  • Majowa wystawa w ramach II FFI oraz projekcja wspomnianego filmu.
  • Tradycyjnie już Boże Ciało w Lipinach - materiał znowu uzupełniony:)
  • Wygrałem konkurs, wysyłając zdjęcia sprzed 10ciu lat! Cenię sobie to bardzo, bo jury było obsadzone znakomitymi fotografami.
  • Zrealizowałem na ukochanej kopalni temat, którego nikt wcześniej nie podjął - wystawa będzie w tym roku, a czy będzie ta kopalnia, to już trudniej o odpowiedź!
  • Był też gościnny występ na placu budowy KTW.
  • Listopad, to już tradycyjnie targi urody - tym razem w MCKu.
  • Dogadana wystawa na Industriadę 2017, a także wstępnie ustalona wystawa na Nikiszu!
  • Współpraca przy wydawnictwie związanym z Nikiszem i Rozbarkiem.
  • No i ta przysłowiowa wisienka na torcie - monografia na 190cio lecie!
A co bez związku ze zdjęciami? Nie ma tego wiele, bo sprawy "defaultowe" w życiu kręcą się w kółko i nie ma tu zbyt dużej zmienności. Mój wyjazd w Kotlinę, był z pewnością czymś totalnie odjechanym, do dziś z trudem dociera do mnie, że to się udało, ale przypłaciłem to potem strasznym dołem - kumulacja pozytywnych emocji nagle się odwróciła - działając ze wzmożoną siłą i długoterminowo! Zmieniłem też w tym roku trzy rowery i poprawiłem czas półmaratonu PKO Silesia o 11 minut.

Co przyniesie 2017sty? Zdjęciowo to naprawdę niewiadoma, ale ważne, by nic na siłę, wpadnie pomysł to się go zrobi. Ktoś, z dawnych współpracowników sobie przypomni, się zrobi itd. Takie to życie przewrotne i dobre rzeczy też czasem trafiają się niespodziewanie i tego wszystkim życzę - róbcie dobre rzeczy w zgodzie z samym sobą! Poza tym zdrowia oczywiście:)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty