zmiany, zmiany, zmiany

Już od dawna raził mnie ten drewniany wygląd standardowego szablonu bloggera i szczerze, to nie było na co go zamienić. Te flashowe - pływające okienka, zwane widokiem dynamicznym to był dopiero koszmar, powolne i kompletnie nieużytkowe, krótko kiedyś miałem to zastosowane i nigdy więcej! Tak więc panował status quo, bo nie było na co zmienić, a przyznam, iż zaczęły mi się podobać współczesne, minimalistyczne layouty rodem z WP czy Tumblra z tą większą czcionką użytkową. Do Tumblra powrotu nie planuję, choć tamten blog nadal wisi i wisiał będzie, bo to cześć historii :) Jednak blogger na swoim "zapleczu" w tym tygodniu sam zgłosił mi dostępność nowych szablonów, zerknąłem więc co się ciekawego pojawiło. Szczególnie powyższy "Soho" mi się zaczął podobać, więc przetestowałem go na drugim blogu, który służy właśnie do testów. Ostatecznie postanowiłem go wdrożyć, bo nie wymusza na mnie jakichś sporych kompromisów, całość jest w miarę czytelna i intuicyjna w obsłudze. No więc voilà!
Zdjęcia dziś nie będzie, to znaczy jest przecież nowe - powitalne w nagłówku i tak też będzie witało, dopóki nie uznam, że czas je zmienić:)
Enjoy!

Komentarze

Popularne posty