...murem podzielony

#naaktualnetematy

 A jak tam minął poniedziałek? Zadziwiająco dobrze!

- Komputer NIE BYŁ zły i drukarka też NIE BYŁA zła.

- w porannej audycji Ad libitum - Detlef Keller wrzucił znakomity repertuar, oczywiście piękna suita Klausa Schulze, której nie zdążyłem rozpoznać Sound Houndem, ale mam nadzieję trafić powtórkę audycji, a potem moje muzyczne odkrycie - State Azure, o tak, porwał mnie utwór tego producenta, coś pomiędzy Aes Dana, a Carbon Basen Lifeforms... Uwielbiam tonąć w takiej muzyce przy pracy!

- w projekcie wszystko się ustabilizowało i samochody wjeżdżające do podziemnego garażu będą mieć to przepisowe maksymalnie 15% nachylenia! Mniemam, że za chwilę zjebie się co innego, bo przecież równowaga musi być. Póki co checklista:  ilość miejsc parkingowych OK, odległości od granic działki OK, głębokość posadowienia budynku OK, bilans terenu - chyba OK.

- za dwa dni minie miesiąc, odkąd Media Expert usiłuje naprawić niesprawne słuchawki JBLa. Sam przed oddaniem obczaiłem, że po prostu ukręcił się drucik łączący obie muszle, a który jest niemal niewidocznie ukryty w pałąku i po poruszaniu muszlą sprzęt natychmiast się rozłącza. Ale na nieszczęście sprzedawcy - stało się to miesiąc przed końcem dwuletniej gwarancji, a przecież miało się stać tydzień po jej upływie, no i teraz co, doktoryzują się nad tymi słuchawkami kurwa?!

- Syn czeka na nową mysz, z opcjami ultra mega autoklikania, żeby móc szybciej wycinać "typków" w Minecrafcie, ale mimo zapewnień sprzedawcy - dziś nie zagościła w paczkomacie. 

- mechanik wymienił wadliwy wentyl w świeżo założonym kole z nówka oponą - tak, kupiłem wielosezonówki ze średniej półki.

Czyli tak dla równowagi dobrze i słabo, ale raczej pozytywnie. Jutro mam zdalne, a rano zdjęcia. Więc oby jutro nie trafił się "klasyczny poniedziałek":)

Komentarze

Popularne posty