nawet Skarbek nie pomoże :/

 Coś słabo z publikacją postów na blogu i na Insta też. Why?

Może powodem jest intensywna praca nad ukończeniem największego projektu dotąd realizowanego i zbliżający się deadline? Albo niespodziewany powrót i po części nauka od nowa oprogramowania, które porzuciłem 5 lat temu, a który to pochłania mi (z przyjemnością) czas poza pracą zawodową? A może nastąpiło jakieś kolejne zmęczenie, że przestałem widzieć kadry i w ogóle mieć ochotę sięgać po aparat?

Otóż odpowiedź brzmi TAK! Wszystkie trzy założenia są prawdą! Znowu zmęczył mnie Śląsk, przestałem chcieć postrzegać go w czasie przeszłym, a to znaczy że stał mi się jakby obojętny... Taki stan trochę potrwa, ale niczego nie zamykam, niczego nie przekreślam. Potrzebny jest tylko czas.

Komentarze

Popularne posty