5723 dni


  To jedna z dłuższych odległości czasowych jaką mam w archiwach... Ponieważ na tapecie ostatnio  mam Beldonę, to też wspomnienia odżyły, więc przeleciałem zdjęcia sprzed 15stu lat i je należycie pogrupowałem. Te hale, to był wydział ciągarni prętów, pamiętam je także z wyburzania tej charakterystycznej hali gazu czadnicowego, która zlokalizowana była w okolicy dzisiejszych czterech "Tiramisu" - ponieważ fotografując jeden z etapów jej wysadzania w luft, zdjęcia robiłem właśnie ze skrajnego dachu tych hal ciągarni. Potem nie bywałem wiele lat na tym terenie, więc szczerze się zdziwiłem, gdy w ub. roku jadąc odebrać towar do L.M. - zobaczyłem pozostawione dwie ściany szczytowe tych właśnie hal!


 

Komentarze

  1. Krajobraz tego miejsca bardzo się zmienił, chociaż w niezbyt ładny sposób.... bliżej mu do jakiś dalekich przedmieść niż nowoczesnego centrum miasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, a Kopaczewski w swojej książce roztoczył taką piękną wizję drugiego życia dla tego miejsca! :) Tymczasem wciąż działa tam wielka walcownia - dla której stal przywożą aż z... Niemiec!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty