pierwsza zmiana 2015

Od jakiegoś czasu, jeżdżąc A4 zauważyłem, że likwidowane są rury węzła cieplnego pomiędzy Giszowcem, a Koreą, nad ulicą Szopienicką też zniknęły. Nie skojarzyłem tego faktu, że ta nitka biegnie przecież w stronę Janowa - lasem, wzdłuż torów. Dziś zapoczątkowałem uprawianie biegania w terenie (czyli poza bieżnią) i pobiegłem w ulubione ukryte miejsce kontemplacji w zasadzie w innym celu i patrzę, a tu cała nitka tego ciepłociągu też "zniknięta"! No więc jest, mam ją - ku niezadowoleniu! Pierwsza zmiana krajobrazu 2015 roku dostrzeżona! Ukryte miejsce dalej zachowało część swojej niesamowitości, ale nie będzie już można chodzić po tych rurach, które sobie biegły z 7 metrów nad ziemią i tam właśnie lubiłem sobie postać, pomyśleć najbardziej...
Wkrótce prześledzę sobie zakres tych zmian na dłuższym odcinku, lubię rury ciepłownicze z ich kompensatorami, a ich likwidacja też świadczy o końcu epoki, w której się wychowałem :(

Komentarze

Popularne posty