Polak potrafi

Dziś mi Marek sms'em przypomniał, że to już dwa lata, jak rejestrowaliśmy wyburzenie komina w Azotach! Co prawda było to 9tego marca, ale wspomnę już dziś:) Pogoda była wtedy parszywa, siąpiło od rana, mgła taka, że nawet tych 140stu metrów komina w górę nie było widać - tym gorzej dla wszystkich fotografujących spoza terenu. Tamtego dnia na terenie realizowała zdjęcia ekipa TVN Turbo do programu "Polak potrafi" - o wyburzeniu tego właśnie komina. Nie mam tego programu w pakiecie naziemnym, więc nie interesowałem się emisją itd. Poza tym firma wyburzająca świetnie sfilmowała moment wyburzenia (kamera przy podstawie komina), więc nie interesowałem się jak to wyszło TVNowi... Ale dziś odszukałem ten odcinek w necie:
http://player.pl/programy-online/polak-potrafi-odcinki,250/odcinek-7,S12E07,22516.html



Komentarze

Popularne posty