O - S

W temacie ojciec - syn znalazłem jedyne zdjęcie, które by się mogło pod ów temat podciągnąć. No nie mam, a to znaczy, że nie podchodziłem do tematu bardziej "wielopokoleniowo" Albo fotografuje się dzieciaki, albo dorosłych. Ale tak to właśnie jest w rzeczywistości około-domowej, że dorośli i dzieci omijają się wzajemnie. Natomiast w temat rodzinny trzeba się wgryźć z dobrym pomysłem na materiał. 10 lat temu fotografowałem rodzinę z pewnego familoka i tam też bym znalazł odpowiednie zdjęcie, ale temat zarzuciłem, i chyba publikowałem już kiedyś to zdjęcie, jednak może warto się udać na miejsce z odbitkami i odświeżyć materiał współcześnie. Zobaczymy na jesień, ale powtarzam to "warto" już od co najmniej roku i jak dotąd nic się konkretnego nie urodziło, ale ciekawość jest! :)

Komentarze

Popularne posty