McD drive - Out

Nie przypominam sobie, abym w amerykańskiej fotografii widział jakieś zapadające w pamięć zdjęcie przedstawiające zamknięty McDonalds? Jakby ktoś coś, to linknijcie mi w komentarzu takie zdjęcie / zestaw / autora... W googlach trochę się tego wyświetla pod hasłem abandoned mcdonalds.
W każdym razie w Bytomiu możemy się takim widokiem "pochwalić", co niniejszym czynię ;)
Zamknięto go na amen w ubiegłym roku, choć wydawało mi się, że to już kilka lat temu, ale nagłówki archiwalne prasy podają czerwiec 2016.

#nieznamsiętosięwypowiem
Jeśli o mnie chodzi, to nie przepadam za jedzeniem w McD. Gdy w trasie rowerowej na 130stym ~ 180tym kilometrze napatoczy się taki - a tylko one są zazwyczaj na peryferiach mniejszych miast - to owszem wjeżdżam na ciastko i szejka truskawkowego. Zdecydowanie lepiej mi smakuje w KFC albo BK, o ile już muszę. Niestety większość tych zestawów obiadowych tych sieci ma taką wadę, że w godzinę po zjedzeniu człowiek staje się jeszcze bardziej głodny! :/

Komentarze

Popularne posty