sielankowo przy grubie


#miętamalina

Może na podgrubie, by było bardziej poprawnie językowo, ale Podgruba nie jest dzielnicą w tej okolicy, tam jest ino Piosek najbliżej ;)


#jeszczeniesprzątają
Ruszyła kolejna edycja konkursu.., temat mi pasi, pomysł się rodzi, zdjęcie otwierające i zamykające zestaw już w zasadzie mam:)

#acopozatym
Mój weekendzik, to dwa dni rowerowe, jutro z A - B, w niedzielę z B - A. Czyli w Beskidy, bo Kotlina jeszcze musi poczekać* Korci mnie zrobić trochę zdjęć z wypadu, tak fajnie publikuje zapiski z trasy Wojtek na swoim blogu, że trochę głupio mi, że zdeklarowałem się nie łączyć robienia zdjęć z jazdą na rowerze, trzeba coś z tym zrobić :P

*Do KK wyrwałbym jak stoję, choćby zaraz, bo to nie jest żadne wyzwanie, wyzwaniem jest natomiast logistyka egzystencji tam, nawet nocleg nie jest problemem, ale do plecaka nie załaduję "cywilnej" odzieży z butami, trzeba by tylko tam i powrót na drugi dzień, a to nieporozumienie - być tam i nie pojeździć po górach! :/ :( Że też te PKPowskie ku.wy zlikwidowały połączenie na podsudeckiej, no nie potrafię ukryć złości na samą myśl o tym fakcie!

Komentarze

Popularne posty