lokalne Detroit cd.

#Nik-effects

Piękna "trójka" z eMką na tylnej klapie, choć znaczek można przecież nalepić. Ale, żeby tak skończyła? W dodatku na ekspozycji dla wszystkich wjeżdżających - odwiedzających tą modną dzielnicę! Najbardziej szkoda przepięknych alumów, choć tylne byłyby do odzysku. W takie alumy wyposażałem sobie moje tuningowane maszyny w NFS Underground - czyli ostatniej części sagi, w którą namiętnie grałem. Bety co prawda tam nie było, a najlepiej ciągnęło Subaru :)
Wciąż dziwią mnie takie widoki, dlatego, że wybiegają poza schemat normalności, przez kompletnie niezrozumiały dla mnie fakt - że nikt tego nie sprząta?! Podobnie, ta niesamowita czarna RSka A8 - też wciąż stoi na Batorym, lekko ponad miesiąc i nikt nie rusza, nie okrada nawet? A już o tym nie wspomnę.

Komentarze

Popularne posty