after DARK


Winden after the apocalypse*

  Pomimo komunikatu o nieopłaconym koncie - system pozwolił się zalogować i dane mi było oglądnąć dwa ostatnie odcinki 2 sezonu. Serial naprawdę mnie wciągnął, mimo, iż gadają po Niemiecku**, fabuła jest oryginalna, wybija się ponad wspomniany już papendeklowy szymel wielu  Netflixowych produkcji! Poza tym lubię zagwozdki z podróżami w czasie, zawsze lubiłem, już od VHSowych czasów Billa i Teda i kilku innych zakręconych scenariuszy, których tytułów nie potrafię sobie przypomnieć (np. Gwiezdny nawigator?) - przy czym Terminatory 1,2 to ofc pozycje absolutnie niepodważalne, a BTTF to już święty Graal :) Sezon 3 DARK raczej będzie musiał zostać zrealizowany, inna kwestia, czy będę miał wtedy dostęp w ramach konta rodzinnego, tego się nigdy nie wie co? :)  Ale ta usługa nie jest dla mnie jakaś niezbędna, ja nawet nie jestem w stanie wybrać sobie jakichś interesujących filmów z tej mnogości, która się pojawia. Zawsze ponad stawiam serwisy muzyczne - bez Tidala czy Spotify bym nie przeżył ;)
W każdym razie DARK - był to przyjemnie poświęcony czas na odcinek dziennie, a to wszystko na przemian z emitowanym aktualnie 1 i teraz 2 sezonem X-Files w jednej z krajowych stacji, który po prostu muszę oglądnąć do poduszki ;)

*   na Insta rozwinięcie tego ujęcia.

** bo np. ten Dom z Papieru, rzuciłem w cholerę po 3 odcinku, no nie mogę słuchać tej hiszpańskiej gadki i jeszcze jak baby są w jakiejś zorganizowanej - przewodzącej grupie - NO WAY! :/

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty