1968 dni

to pamiętna data: 12 czerwiec 2007, tego dnia na terenie starej ElCho runął 130* metrowy żelbetowy komin. Powyższe zdjęcie zrobiłem ok 13stej zaraz po przyjeździe na miejsce, do pomostu komina widać przywiązaną linę, na której wisiał ciężar - zapewniający prawidłowy kierunek upadku. Coś ostatnio temat kręci się w tej okolicy, mam na myśli kilka zaprzyjaźnionych i obserwowanych blogów no to zamieszczam też:)
* ten komin miał 170 metrów wysokości, jednak został ręcznie rozebrany do 130stu, ponieważ nie było dostatecznie dużo miejsca na terenie, żeby go strzelić w oryginalnym wymiarze.

Komentarze

  1. Ale czyściutko! Mniam. Na miniaturze miałem to w kwadracie i od razu pomyślałem, że wsiadłeś na jakiegoś średnioformatowca typu 6x6. Ale tez jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) niestety 3:2 nieśmiertelnie. A w 6x7 czyściutko te klimaty robi ostatnio Alek, warto zerknąć:
    http://alekw.blogspot.com/2012/10/517.html
    http://alekw.blogspot.com/2012/10/515.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy mówisz poważnie? :)

      Usuń
    2. Pentax 67II + shift 75mm + Kodak Ektar 100, ale fakt, na miniaturce 600px nie ma żadnego znaczenia czym robione

      Usuń
    3. :) nie chodzi o znaczenie ale o postrzeganie pewnych cech właściwych średniemu formatowi czy materiałom negatywowym, a których to NIE DA SIĘ naśladować cyfrą - można się jedynie zbliżać do nich, ale nigdy nie da to identycznych rezultatów. Coś jak różnice między cd, a winylem; lampą, a tranzystorem itp.

      Usuń
    4. tylko, że mam wrażenie iż sporo psuje tutaj element jakim jest skaner i chcąc nie chcąc obróbka w PS, w którym bardzo łatwo zepsuć charakterystykę danego materiału

      Usuń
  3. Mam podobne ujęcie zrobione miesiąc temu, ale już bez komina, nie ma tez tego budynku z prawej.

    Akurat Twoje zdjęcia pokazują, że średni wcale nie jest konieczny i liczy się coś całkiem innego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stary Chorzów robi się modny ;-)

    BTW żałuje, że nie fotografowałem Karbia w zeszłym roku średnim i w kolorze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty