Pocztówka po zmianie

 czyli 1050 dni różnicy w tym samym miejscu. Tak biegnie czas, przecież wtedy miałem świadomość bycia w tym miejscu o 6:10 na codzienną przesiadkę, wiedziałem, że to ostatni moment na taki motyw. I wtedy także pomyślałem sobie, że kolejne zdjęcie zrobię gdy wszystko się tutaj zmieni. Dzisiaj ta przeszłość, czy też tamta teraźniejszość - połączyła się w teraźniejszością, czy też tamtą przyszłością!

Zamotlałem? Ależ nie, wszystko pasuje w zależności od punku odniesienia na linii czasu!

Często, przed jakimś nowym doświadczeniem - gdy odległość czasowa mnie przeraża, myślę sobie właśnie w podobny sposób np. "...nie przejmuj się, za [ tydzień/miesiąc/pół roku... ] pomyślisz sobie, że na początku byłem pełen [obaw, niewiedzy, braku doświadczenia... ], w ten sposób łatwiej brnie się w nieznane, mając świadomość korzystnego upływu czasu - czy jakoś tak :)

Komentarze

Popularne posty