2020 wyp_erdalaj / 2020 wychwalaj ?


   Podsumowanie roku 2020 na blogu. Tym razem do wyboru dwie rzeczywistości* w której bardziej bym się uplasował?

No to jedziemy w kolejności chronologicznej z minusikiem / z plusikiem - jako wykazaniem negatywów/pozytywów w sensie subiektywnym i może obiektywnym i z odrobiną sarkazmu ofc:

"Dżulajan" - ostatnia tona, koniec pewnej epoki w pewnym mieście (-)(+)

Ludzie z aparatami - i tu cholernie szkoda że tak to się urwało, jeszcze o tym zablokuje wspomnieniowo (-)

Odchodzą symbole mojej kopalni (-)(+)

Sympatyczna, kameralna wystawa "Za szybą" (+)

"Dżej Kej" odchodzi - jestem przy nim! (-)(+)

potem Świat trochę się zjebał (-)

Uspokajam emocje - znów jestem w niej! (+)

W tamte Święta - paradoksalnie codziennie jestem w kościele! (+)

kondycja miasta się pogarsza, trudno, żeby było odwrotnie (-)

O! To była fajna mobilizacja - czyli że "łańcuszki" czasem potrafią pozytywnie wpływać. Dobrze, że to sobie podsumowałem (+)

i takie niespodzianki pewnie mnie wykończą, a nie wirus czy inny Czarnobyl.. (-)

A takiej interpretacji tematu jeszcze nie miałem (+)

No dobra, warto było zapisać się w historii po raz kolejny:) (+)

Eksmisja B. która na szczęście dobrze się skończyła (-)(+)

"Krywałd" zalicza dołowanie:/ (-)(+)

"Dżanajna" - czyli górnictwo w Małopolskiem (+)

"Czwórka" leci do ziemi:/ (-)(+)

pierwsza "Julka" zasypana: (-)(+)

dwatysiąceswudziesty wpis na blogu (+)

ostatecznie żegnam moją magistralę :/ (-)(+)

zaś robjymy z Izom coś fajnego! (+)

Bytom w Nowym Yorku - najprzyjemniejsze wyróżnienie w roku! (+)

WB - najprzyjemniejszy wyjazd w roku! (+)

The oldest rail. Jo jom znoloz! :) (+)

wqurwiom się czasym fest! (-)

pierwszy z ostatnich Wojciechów dożyłem, zarejestrowałem, ale czy jest się czym cieszyć? (-)(+)

przemarsz się odbył - czyli trochę inna Barbórka na Nikiszu (+)

i na koniec taka przyjemna wiadomość, na pewno wybiorę się w taką podróż sentymentalną na wiosnę! (+)

No i tak to mniej więcej wyglądało, czyli: 

- samych minusów mamy: 5

- plusów ujemnych mamy: 9

- plusów dodatnich mamy: 14

Klasyczny nokaut, dobro zwycięża! :) 


* daleka analogia do BTTF II w tytule - konkretnie zamierzona!

Komentarze

Popularne posty