spoza schematu (wpis emocjonalny)

Naprawdę sytuacja dookoła staje się tak histeryczna, że trudno mi siedzieć cicho. Po prostu nie dowierzam widząc, czy bardziej słysząc tą całą nadmuchiwaną epidemię! Poniekąd czuję się jak Joaquin Phoenix - oglądający w telewizorze inwazję obcych__toż to szok!________ Może powinienem sobie sprawić taką samą czapeczkę ze sreberka?! Gdy w radiu pierwszy raz usłyszałem, że JEST, DOTARŁ, dziennikarz, który o tym informował w całej tej euforii, chyba ostatkiem poprawności powstrzymywał się, by nie dodać zwrotu NARESZCIE! ____jest zajebiście___________ Szaleństwo, i ludzie to łykają jak pelikany, za chwile wprowadzą godzinę milicyjną i też posłusznie każdy będzie cicho siedział, anulują wybory - bo wirus i Du_a przejdzie na następną kadencję przez aklamację ofc! Potem wmówią nam, że istniała kiedyś starożytna Polandia waleczna i niezwyciężona..., jak Niemcy tłukli ludziom do łbów o niezwyciężonej Germanii dążąc do WW2. Czy naprawdę nikt nie patrzy na chłodno, czy dostrzegam więcej, jakieś drugie dno czy jak?

OK już mi przeszło - wymrzemy jak dinozaury _i chur____ Jak pięknie, że zrobiłem tą serię zdjęć z billboardem - ten nagłówek chyba sporo czasu będzie tutaj musiał wisieć ____jest zajebiście___________

To macie ode mnie ilustracyjnie "koronę" atakującą po górniczemu.


Komentarze

Popularne posty