format "A4"

Na załączonym obrazku oprócz bezpłatnego odcinka A4 widać ścisłe centrum Katowic, na szczęście nie widać długoterminowego placu zabaw pana U. co zwać ma się kiedyś rynek. Stalexporty się nie zmieściły bo - no właśnie ja o tym chciałem. Zawsze fascynują mnie tak odległe widoki ponieważ oddają faktyczną skalę odległości między poszczególnymi obiektami, proszę spojrzeć jak spora odległość dzieli DOKP od Altusa, a będąc w okolicy tych budynków dalibyśmy głowę, że gdyby "położyć" na ziemię Altusa, to sięgałby aż do DOKP! Albo szyb Prezydent po jednej stronie, a pobliskie ELCHO po drugiej stronie kadru!
Tyle na dziś, a teraz looknę sobie w Street View, bo od wczoraj to główna sensacja i atrakcja tygodnia, siebie nie mam co szukać, bo nie mijałem tego wehikułu choć może on niepostrzeżenie mijał mnie? Kto wie... :)

Komentarze

Popularne posty