godziny otwarcia

Odwiedziłem to nowe "Serce Katowic". I dobrze, że odwiedziłem kilka dni po otwarciu, bo w Rossmanie kupiłem taniej kosmetyki, a w Fotojokerze mają 50% zniżki na wszelkie produkty typu fotoksiążka. Czy wnętrze mi się podoba? Odniosłem wrażenie, że przyjemniej niż w tej krakowskiej galerii. Topografia też nie sprawia mi żadnego problemu w takich obiektach - wystarczy raz się przejść i już wszystko wiadomo. Te sklepy pod kielichami hmm trochę dziwnie tam się czułem tzn. tylko w Reserwecie, bo tam lubię zaglądać - coś jakby w dawnej hali dworca porozstawiać wieszaki i regały z ciuchami i nagle wytłumił się cały gwar ludzi! :) Poniższe motywy może zasługują na pociągnięcie dalej choć to nic ani odkrywczego, ani oryginalnego - ot taki ruch wielokierunkowy.









Komentarze

Popularne posty