w.p. demolka

Dziś od rana na fejsie zaatakowały mnie dwa nagłówki: Kleofas wyleci w luft i rozbiórka hali przy wielkim piecu w Rudzie. Ta druga wiadomość dużo bardziej mnie wkurzyła o czym zaraz grzmiałem na swojej tablicy, co jakże trafnie skomentował Maciek "w końcu sam piec zniknie z rejestru zabytków, a potem z krajobrazu".
Ostatnia próba uruchomienia tego pieca, to rok 2004 i nawet na którejś stronie rudy śląskiej były takie zdjęcia z awarii tegoż - gdy pomarańczowy dym unosi się wysoko nad budowlą. Dziś google chyba mnie nie lubi i nie mogę tego znaleźć.
I tyle w temacie, nie sięgnę po aparat i nie pobiegnę tam zaraz, bo już jakiś czas temu odpuściłem sobie takie spontany. Podobno nawet w konkursach moich zdjęć teraz nie da się rozpoznać - cóż, pewnie są za mało "wybuchowe" ?! ;)
A teraz pamiątkowy zestaw piecowej trójki z 2008 roku, jeszcze z kompletną infrastrukturą.

Komentarze

  1. Oby ten piec ocalał, bo takiego drugiego hitu na Śląsku już nie ma....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty