co z tą procesją?

No może by wypadało coś zablogować, czy chociaż wspomnieć no nie?!
Tak, tak, byłem i w tym roku na Lipinach - to już taka (moja) świecka tradycja ;)

Raport 4.06.2015

Pogoda: nie było tak cudownego słońca od poranka jak w ubiegłym roku, słońce skryte było za chmurami, co dawało świetny ambient i w 100% pasowało mi do zdjęć!

Zdjęcia: jak się za dużo myśli, to można g... wymyśleć, majaczył mi jeden pomysł ostatnimi dniami, ostatecznie pojechałem i po prostu zacząłem go realizować. Ku mojemu zdumieniu - to był strzał w dychę! I chyba wreszcie po czterech latach zaczyna mi się klarować pomysł na ostateczny wygląd całego zbioru zdjęć. Na razie materiał tegoroczny musi trochę odstać się :)
[powyższy duet nie wchodzi w skład tegorocznego zamierzonego zestawu]

Fotografowie:
znajomi: Arek, Michał, Tomek, Maciek Jarzębiński, Maciek Stobierski, Bogdan Kułakowski,
znajomi z widzenia: Michał Legierski, Witold Trólka
pozostali: przyjezdny z woj. opolskiego, a drugiego z bródką kojarzę, ale nie wiem do jakiej gazety robi i kilkoro innych (nie pro?).

Sprzęt:
Nie no bez jaj, wiadomo, że "czerwoni" i "żółci", jeden Pentax... i bez antagonizmów proszę! ;)

Ciekawostki i inne:
Dziewczynka ze znanego zdjęcia Tomasza Tomaszewskiego, to już duża pannica!:)
Znowu zapomniałem zabrać odbitki dla Pani w papilotach, ale mi wstyd było znów jej to powtarzać jak co roku! :/
Smutek mnie ogarnia idąc ulicą Graniczną w części Lipin zwanej Guidotto, katastrofalny stan tych domów i tej bogato zdobionej kamienicy spod nr 11, która nawet jeszcze na Street view tętni życiem (2012)
Naprzeciw I ołtarza wyrosła Biedronka! :)
Usłyszeć słowa: ________ej nie popadaj mi tu w samozachwyt__________ - bezcenne!
Podobno autora bloga nawet skamerowali i w TVP było o tym?!  :D

Komentarze

Popularne posty