z chwili wczorajszej

Dopiero niedawno blogowałem na temat tych instalacji przecinających rondo w Batorym, aż tu jadę wczoraj tamtędy i widzę dźwig za rondem, nie miałem wątpliwości, że coś z rurami robią! Zaparkowałem przy Lidlu i poszedłem obadać sprawę. Stał dźwig, a spawacz i pomocnik na zwyżce upalali elementy mocujące, po zdemontowanej rurze. Spytałem szefa tej operacji czemu dziś po południu to robią i czy wszystkie rury są do demontażu? Czas na rozbiórkę mieli od 16stej dnia wczorajszego, aż do 14stej dzisiaj - to ze względu na codzienny duży ruch, który tam panuje. Dziś wracając z Lipin faktycznie rondo było częściowo zamknięte i chłopy demontowali dalej, ale nie robiłem już zdjęć, będąc twórczo wyczerpany Lipinami i niedobrą pozycją słońca :) Ale bez obaw, instalacja wciąż stoi, bo zdemontowano tylko nieczynne rury ciepłownicze tam biegnące.

Komentarze

Popularne posty