ludzie pod wieżą

i tak się tytuły wątków zeszły przypadkowo:)
A w miniony piątek wykonałem z tej właśnie wieży serię ostatnich zdjęć do projektu, który zacząłem we wrześniu 2013 roku. Właściwie chodziło o jedno zdjęcie, choć mam do wyboru trzy kadry... Pozostaje mi jeszcze czekać na zamówiony tekst wstępu do projektu, choć to czekanie już nadweręża moją cierpliwość (od maja) i jeśli w przeciągu lipca nic się nie urodzi będzie ku..wa niefajnie:/ Bardzo cenię osobę, która obiecała mi to napisać, człowiek obyty w temacie jak mało kto i szczerze nie mam nikogo w zapasie do tego zadania, być może w ostateczności uderzę do GIGu, bo ludzie tam są bardzo otwarci i wręcz wyrażali swoje szczere uznanie, że ktoś podjął się takiego tematu - z przyjemnością udostępniając swój obiekt! Póki co optymistycznie czekam na odzew z początkiem lipca.

Komentarze

Popularne posty