/ komentarz do sprawy /


EDIT: Jeszcze wczoraj dostałem kolejne cztery wiadomości o przywróceniu rzeczonych postów! Czyli dobro powraca! Szkoda, że nie nigdy nie będę wiedział co tak naprawdę się zdarzyło :/ 
 
Nic bez przyczyny się nie dzieje, nie ma takiej możliwości. Więc skoro mój konkretny wpis spowodował czyjś ból dupy, to trzeba było go zgłosić jako niezgodny?! Więc dziś na przebudzenie po raz pierwszy w życiu dostałem z Bloggera informacje o usunięciu kilku wpisów, lecz jak na ironię domniemanego "niezgodnego" wpisu nie było wśród nich! Za to poleciały te:


- co tam było niewłaściwego? Pisałem o wypadku w kopalni, tyle sobie przypominam.


O tu już konkretniej - goła baba. Tylko że to jest element kompozycji, zastany na miejscu, to jest relacja dokumentalna! No ale niech wam będzie od dziś gołe baby z tego cyklu będę zaopatrywał w informację o treści dla dorosłych.


- elo, a tutaj ockm?

I jeszcze wpis "Hi", ale nawet nie wiem który :/

Najgorsze, że nie mam wglądu do oryginalnej treści, żeby się do tego odnieść, nie mogę się bronić, posty usunięto trwale ichur - zasłaniając się niezgodnością z regulaminem! 

Komentarze

Popularne posty