U S C Kce


Jak patrzę na ruiny katowickiego Pałacu Ślubów czy też U.S.C. to mam wrażenie że w tych gruzach leży też mój akt urodzenia. Ale oprócz faktu że tam znajdował się ów dokument świadczący o mojej egzystencji to przyznam się, że ten obiekt w czasach dzieciństwa był przeze mnie zupełnie zignorowany dlaczego? Bo tuż obok znajdował się dom Centrum a gdy tam już zaciągnąłem mamę to była szansa, że z jakąś zabawką się wyjdzie! Tam też kupiłem kostkę rubika (oryginalną) i tam kupiłem pierwszy oryginalny soft graficzny: DP IV na Amigę. U Michalika też się czasem bywało... W USC tylko raz w życiu, a mimo to żal patrzeć jak to "przedpole" centrum zanika w gruzach. Będzie tam parking a potem może fortece Koniora.

Komentarze

  1. Niby ma ten parking być tymczasowy, ale każdy średnio zorientowany wie, jak wyglądają tymczasowe zabudowania w Katowicach.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie już komentowałem na FB pytając co tam ma powstać, że dzisiaj minimalnym zestawem jest budować parking + Biedronka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam znajomgo w urzędzie w kato i coś mi tam opowiadał na ten temat - w skrócie, potrzeba mieszkańców jest taka, że nie ma miejsc parkingowych w centrum więc po najmniejszej linii oporu budują je. Wyjściem są piętrowe lub podziemne parkingi co by nie marnować atrakcyjnych terenów w centrum. Ale nawet niektórzy urzędnicy wiedząc to jednak wygodę przedstawiają ponad logiczne zabudowanie tego miejsca

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty