- statystycznie - Nie robię dużo zdjęć?

Smartfonowe "Hi!" - zawsze szczere i w zgodzie z zasadą przychodzę pokojowo :)

Ale poniżej: zdziwienia, żale, pretensje i frustracje - tak, dla życiowej równowagi! :)


Zrobiłem dokładne podliczenie, z zamiarem pogonienia jednej puszki. Spodziewałem się lekko 4ki z przodu, ale liczby nie chciały aż tak kłamać! Szczerze, to bardzo się zdziwiłem, co prawda cztery zera są, bo przecież to jest nieuniknione! Także wyszło mi od 11.2015, do 03.2019 ledwie ponad 20 tyś klapnięć. Oczywiście puszka, od 1,5 roku była już tylko backupem, ale lubiłem ją czasem zabierać na materiał i pracowała swoje na etacie :) 

A czemu to ma służyć dzisiejszy wpis? Bez obaw, nie chcę zachęcać do kupna. Bez obaw, bo 99% sprzętów puszczanych na Alledrogo - ZAWSZE wysyłam gdzieś w Polskę! Właściwie o czym to świadczy, że jesteśmy sknerami? Dupami? Biedokami? Czy tak nieufnymi, że dochodzimy do wniosku, że jednak lepiej kupić nowe? Nie znam odpowiedzi*, statystyka jest jednak nieubłagana i wqurwiająca, także pod tym względem wal się Śląsku! Spoko, zamówię DHLa, pogadam miło z kurierem i niech paczka leci wgłąb kraju, w dobre i zadowolone ręce, a nawet cwaniackie...! :) 

OK wewnętrzne frustracje na bok, i wracając do zapytania - po co ten wpis? Bo może jednak ktoś chciałby wiedzieć - z czystej ciekawości, z przebłysku myśli - jakie przebiegi robią zaprawieni w bojach weterani, na swoim wąskim poletku działań fotograficznych. To, jeśli o mnie chodzi - właśnie takie ;)

* w sumie, patrząc po sobie - też bym wolał nowe :D 

Komentarze

Popularne posty