Kotliny uroki



Jadąc w tym roku na krótki odpoczynek do kotliny klodzkiej zastanawiałem się jaki tym razem materiał zdjęciowy chciałbym tam zrobić? Materiał 100% subiektywny będący wyłacznie moim własnym pojmowaniem tych cydownych krain od najmłodszych lat dzieciństwa popełniłem w 2008 roku, może jest strasznie nudny nawet dla mnie gdy oglądam odbitki dzisiaj ale pozostanie bezdyskusyjnym - kropka! W ubiegłym roku robiłem total na luzie zdjęcia jak to mówią do albumu rodzinnego oprócz kilku ujęć nawiązujących do tematu sprzed dwóch lat. Więć co tym razem? Teoretycznie mógłbym podpiąc do publikacji kilka zdjęć z ubiegłego roku bo ich nie publikowałem na blogu ale chyba nie o to chodzi. Myślę, że zamieszczę kilka sublenych czarnobiałych ujęć zakamarków Kłodzka, Bystrzycy oraz okolic i wystarczy. W końcu na przyszły rok znowu tam pojadę i znowu zadam sobie to samo pytanie :) A na teraz trzy kolorowe widoki.

Komentarze

Popularne posty