Wieś Zaborza

Przyznam się że widziałem podobny kadr niedawno przeglądając blogi, ale chęć zobaczenia tego miejsca była tak ogromna że musiałem tam pojechać. Nie znam tak dokładnie Zaborza, bardziej ze Zumi czy GE, ale to miejsce podświadomie przywołało mnie do siebie. Na tym podwórku przy stodole z lewej stała jeszcze stara biała Polówka ale odpuściłem sobie publikację drugiego ujęcia. Ten kadr musiał być taki mimo że ktoś już to sfotografował przede mną. Przy okazji porozmawiałem z miejscowym "kosiarzem", a jaką miał home made kosiarkę! Fajnie mi zapozował poprzedzając zdaniem że mam mu zrobić zdjęcie żeby mi łatwiej potem go znaleść, obiecałem wrócić tam w październiku i tak zrobię. Teraz kończę i rano wypadam na tydzień do Kotliny podładować akumulatory na cały rok, zdjęcia też będą...

Komentarze

Popularne posty