10 lat temu

To był jeden z takich dni, kiedy chyba każdy zapamiętał co wtedy robił. Ja kończyłem remont powiekszonego pokoju po uprzednim i celowym wywróceniu ściany (nota bene w tym roku ścianka znów powstała rozdzielając pokój na dwa!) Wróciłem z pracy i miałem ojcu pomóc w montowaniu drewnianego stelaża we wnece adaptowanej na szafę przesuwną. Niczego jednak nawet nie zaczałem robić. Do wieczora oglądałem tą "wojnę" w telewizji. A gdy w 2005 wykonałem poniższe zdjęcie skojarzenie natychmiast miałem tylko jedno.

Komentarze

  1. 1 września ówczesnego roku brałem ślub, a właśnie 11, wyobraź sobie, też remontowałem! Ścianką gipsową w kuchni zasłaniałem wnękę na pion kanalizacyjny w rogu, a w pokoju stał mały czarnobiały TV Siemens na taborecie, gdzie pokazali wtedy tę informację ok. 17h. Wiem, że kursowałem między pokojem a kuchnią wtedy, bo i informacja ważna i robota też.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty