Bobreck k.w.k.







Powyższy zbiór zdjęć nie obrazuje ciągu technologicznego od wydobycia węgla do jego ekspedycji poza bramy kopalni. To jedynie zapis migawek co ciekawszych motywów spotkanych podczas wycieczki do czynnej kopalni w.k. Bobrek w Bytomiu. Zdjęcia powstały podczas wycieczki zorganizowanej przez bytomską Galerię Kronika. Największe obawy podczas tej wycieczki jakie nawiedziły większość uczestników stanowiło badanie ciśnienia, które było niepodważalnym kryterium kto zjeżdża a kto nie. Miałem 140/90... Ostatecznie i niezaprzeczalnie wszyscy pojechali na dół i z dołu wyjechali.

Komentarze

  1. Kurde - ale fajny zbiór!
    Zaczynają mi się coraz bardziej podobać dyptyki.

    Pozdrawiam!

    PS: Dzięki za fb.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślenie zestawem rządzi się trochę innymi zasadami od pojedynczych ujęć. Ale z czasem jedno i drugie zaczyna stanowić symbiozę. Polecam spróbować.

    P.S
    Wracaj z tego urlopu bo mi brakuje aktualizacji na twoim blogu :)

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Poważnie Ci brakuje? Miło mi coś takiego słyszeć. Za to na Twoim zalew aktualizacji, co za to mnie cieszy. Jeszcze tylko 2 tygodnie urlopu :O)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemny zbiór zestawień :)Pogoda świetnie wpasowała się w klimat!
    No i zjazd przedni mimo pierwszego złego pomiaru ciśnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to zapodaj swoje na bloga kurde! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty